Co Vás může
zajímat?

Na této stránce najdete seznam nejčastěji kladených otázek.

Pro zákazníka

Je možné upravit nebo zrušit rezervaci?

Rezervace, kterou provede zájemce o zapůjčení  karavanu (obytného vozu nebo obytného přívěsu), nabývá účinnosti zaplacením rezervačního poplatku. Vlastník vozidla do tří pracovních dnů žádost o pronájem vozidla potvrdí.  Není-li  služba poskytnuta nikoli vinou zájemce, rezervační poplatek se vrací v plné výši. 

V případě žádosti zájemce o zrušení rezervace v průběhu potvrzovací doby, po zaplacení rezervačního poplatku,  zprostředkovatel  vrátí rezervační poplatek, přičemž podle Obchodních podmínek může započíst odměnu zprostředkovatele.  

Po uzavření smlouvy s vlastníkem vozidla se podmínky odstoupení od nájemní smlouvy, případně stornopoplatky, řídí ustanoveními nájemní smlouvy.

Podrobnosti jsou uvedeny v Obchodních podmínkách na stránce https://www.adriarent.cz/obchodni-podminky

Nenašli jste odpověď?

Podívejte se také jak to u nás funguje, případně nám napište.